Cum îți poți întări imunitatea în sezonul rece?

0

Se spune ca “un mar pe zi tine doctorul la distanta”. Toata lumea cunoaste aceasta sintagma, insa realitatea este mult mai dura de atat, iar imunitatea este greu de tinut in frau, mai ales in sezonul toamna-iarna, cand e nevoie sa te protejezi mult mai intens de virusii din diverse categorii. Temperaturile scazute, schimbarea de clima, zapada si magia sarbatorilor vin la pachet cu racelile, febra si imunitatea scazuta, ceea ce te obliga sa lupti din ce in ce mai mult cu afectiunile organismului tau. Poti sa iti ajuti organismul sa reziste mai bine, nu numai consumand fructe, dar si apeland la diverse metode care pot servi la intarirea imunitatii si pastrarea unei stari de bine, atat la nivel fizic, cat si psihic.

Iata cateva solutii care pot combate problemele de sanatate specifice sezonului rece:

  1. Vitaminizarea

Studiile arata ca deficitul de vitamine iti poate afecta foarte mult organismul. Mai exact, cand unele vitamine esentiale pastrarii unui sistem imunitar puternic lipsesc din corpul tau, automat esti predispus la mai multe infectii si boli specifice sezonului, precum gripa, raceala si afectiuni ale gatului. Este absolut necesar sa ii oferi organismului un surplus de limonada-portocalevitamina D, Calciu si Magneziu. Poti apela la o serie de suplimente bogate in vitamine, avand grija in acelasi timp la alimentele pe care le consumi si, bineinteles, obiceiurile zilnice care, uneori, pot fi daunatoare organismului. Pe langa suplimentele nutritive si vitaminele pe care le poti acumula cu ajutorul fructelor, legumelor si suplimentelor alimentare, poti adopta varianta unui dedurizator de apa, care are rolul de a controla substantele calcaroase din apa, transformand-o in apa potabila lipsita de saruri dure. In magazinul online Clack vei gasi mai multe informatii legate de dedurizatoare, precum si costurile si avantajele acestora.

  1. Consumul de iaurt

alimente-sanatoase-fructe-de-padureSe stie ca iaurtul este bogat in bacterii benefice organismului, prietenoase mai ales in cazul unui corp lipsit de imunitate.Este un produs esential in alimentatie si, totodata, este recunoscut de secole ca fiind extrem de prietenos cu organismul, datorita bacteriilor ce ajuta la intarirea imunitatii. El poate preveni infectiile din intreg organismul, iar consumat regulat, te poate scuti de raceli si afectiuni gastro-intestinale. Recunoscut ca si probiotic, acesta este plin de beneficii atunci cand e consumat in cantitati corespunzatoare, pentru a beneficia de o cantitate corecta de proteine animale, plus o lunga serie de nutrienti specifici produselor lactate, precum si vitaminele B2, B12, magneziu si potasiu.

  1. Mersul pe jos ajuta la intarirea imunitatii

In sezonul rece, zilele sunt mult mai scurte, insa acest fapt nu ar trebui sa te indemne sa intri in monotonia clasica acestui sezon, ci sa te pastrezi in forma, indiferent de anotimpul in care te afli. O jumatate de ora de mers pe jos contribuie la o stare buna a organismului si, totodata, il ajuta sa lupte mult mai bine cu virusii si bacteriile.

sportNu uita cat de important este sa traiesti intr-un mediu curat si aerisit, asa ca nu ezita sa faci acest lucru in fiecare zi, in locuinta ta. Aerul proaspat te energizeaza, asa ca este important sa iti asiguri mereu o circulatie buna a aerului, numai prin aerisire.

Multe persoane aleg sa neglijeze aceste obiceiuri si metode prin care isi pot intretine si intari sistemul imunitar, uitand cat de important este acesta pentru o dezvoltare normala si corespunzatoare fiecarei varstei. Tine cont de o alimentatie corecta si de activitatile benefice corpului, pentru a creste imunitatea organismului, ferindu-l de o serie de afectiuni.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.