Explicațiile primarului Misăilă despre taxa de salubritate: se aplică o hotărâre a CL adoptată anul trecut!

1
Primăria Focșani a transmis un comunicat de presă, în care sunt aduse lămuriri cu privire la taxa de salubritate și la declarațiile pe care trebuie să le depună focșănenii.

Iată ce spune primarul Cristi Misăilă:

“Consiliul Local a adoptat în 2016 HCL nr. 86 care reglementa instituirea taxei de salubritate pentru persoanele care nu au contract cu o firmă de colectare a gunoiului, dar beneficiază de aceste servicii. În 2018, în urma unui control efectuat de către Curtea de Conturi, s-a constatat faptul că în Focșani există doar 49.000 de abonați la SC CUP Salubritate SA, în timp ce Evidența Populației indica un număr de peste 93.000 de focșăneni.

Din păcate însă, din cauza managementului defectuos al SC CUP SALUBRITATE, nu a fost luată nicio măsură, tolerandu-se în continuare această anomalie în care unii plătesc și pentru gunoiul altora. Pentru a-i depista pe cei care produc gunoi dar nu plătesc, am solicitat să ne fie pusă la dispoziție baza de date cu abonații actuali ai acestei societăți. Moment în care ne-am dat seama că SC CUP Salubritate nu deține informații complete (nume, prenume, adresă și CNP) astfel încât să se știe clar cine are și cine nu are abonament.

Astfel am fost nevoiți să identificăm noi persoanele neabonate, dar aceasta o putem face doar cu ajutorul dumneavoastră, al celor care, în mod civilizat, plătiți lunar gunoiul! Tocmai din această cauză, la sfârșitul anului trecut, s-a adoptat HCL 510/2018 prin care s-a stabilit că Serviciul impozite și taxe din cadrul Primăriei Municipiului Focșani va emite decizie de impunere din oficiu pentru persoanele fizice sau juridice care nu fac dovada deținerii unui contract de salubrizare încheiat cu un operator autorizat. Pentru a face această dovadă vă rugăm să depuneți la registratura Primăriei sau să trimiteți la adresa de e-mail primarie@focsani.info declarația pe proprie răspundere însoțită de UNUL dintre următoarele acte: – copia după contractual încheiat cu SC CUP Salubritate SAU – factura emisă de SC CUP Salubritate în luna precedentă SAU – adeverință eliberată de asociația de proprietari. Oricare dintre aceste documente este suficient, nu trebuie depuse toate trei! Sunt conștient de deranjul provocat focșănenilor și pentru aceasta ne cerem scuze, mulțumindu-le în același timp pentru înțelegere.

Totodată însă anunț în mod public faptul că voi urmări atent situația și voi lua toate măsurile astfel încât focșănenii să primească servicii de salubritate moderne și eficiente!”, se arată în comunicat

Loading...

1 COMENTARIU

  1. Este treaba Primăriei si Sc.cup.fș. să aibă o evidență clară cu cei care plătesc salubritatea.Nu o nouă Taxă,ci un alt manegement(conducere profesionistă).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here