Regulamentul Inspectoratului pentru Situații de Urgență, MODIFICAT

0

Guvernul a modificat Regulamentul de funcţionare a IGSU, înfiinţând patru noi structuri, care vor avea atribuţii în ceea ce priveşte pregătirea pentru intervenţie a personalului operativ, pregătirea populaţiei să reacţioneze în cazul unor situaţii de urgenţă, planificarea exerciţiilor şi a managementului stărilor excepţionale, respectiv a achiziţiilor publice.

Noile măsuri organizatorice au drept scop eficientizarea activităţii pe linia prevenirii, pregătirii, protecţiei comunităţilor şi realizării intervenţiilor în strânsă corelare cu specificul situaţiei operative de la nivelul fiecărui judeţ, prin realizarea unei structuri organizatorice funcţionale şi adaptate nevoilor actuale ale instituţiei, pentru extinderea competenţelor instituţiilor din subordine.

În acest sens, au fost înfiinţate patru noi structuri, din care două la nivel de direcţie, una de nivel de serviciu şi una de nivel compartiment. Acestea vor avea atribuţii în ceea ce priveşte pregătirea pentru intervenţie a personalului operativ, pregătirea populaţiei să reacţioneze în cazul unor situaţii de urgenţă, planificarea exerciţiilor şi a managementului stărilor excepţionale, respectiv a achiziţiilor publice.

Totodată, actul normativ aduce clarificări în ceea ce priveşte modul de avizare şi aprobare a atribuţiilor specifice compartimentelor funcţionale din cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă.

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here