Șeful OPC Vrancea avertizează: „Nu vom tolera abaterile”. Operatorii economici sunt bănuiți că își transformă magazinele alimentare în baruri!

0
Controalele inspectorilor din cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Vrancea continuă și în această perioadă, indiferent de restricții și recomandarea de a sta în case. Inspectorii nu pot face asta și asigură că orice abatere va fi dur sancționată, recomandând în același timp ca vrâncenii să anunțe orice neregulă.
„Îi asigurăm pe consumatori că, în ciuda măsurilor de prevenire pe care cu toţii trebuie să le luăm pentru limitarea răspândirii coronavirusului, instituția noastră îi apără în continuare și încearcă să le soluționeze problemele. Rugăm consumatorii să înţeleagă măsurile luate, să nu se deplaseze la sediul instituției, ci să ne contacteze prin modalităţile menţionate (telefonic, în scris, online), să anexeze la reclamaţii documente doveditoare suficiente, datele de identificare, inclusiv un număr de telefon pentru contact, datele operatorilor economici reclamaţi, iar comisarii CJPC Vrancea vor soluţiona cu prioritate reclamaţiile consumatorilor.
Și un avertisment pentru operatorii economici din mediul rural, dar nu numai: nu transformați magazinele alimentare în baruri! Nu vom tolera abaterile de la măsurile dispuse prin Ordonanțele militare. Nerespectarea prevederilor în perioada stării de urgență fiind circumstanță agravantă, vom aplica sancțiuni contravenționale maxime celor care nu înțeleg să respecte legile și consumatorii”, avertizează Dumitru Dilă, șeful CJPC Vrancea.
Abaterile de la măsurile obligatorii pot fi sesizate prin telefon – 0237.217.000, sau prin corespondență electronică – reclamatii.vrancea@anpc.ro.
Alte reclamații ale consumatorilor în această perioadă pot fi înaintate prin următoarele modalităţi:
– în scris, prin poştă, la adresa instituţiei: Focşani, Str. Lupeni nr. 6, jud. Vrancea;
– prin poştă electronică, la adresa de mail a instituţiei, reclamatii.vrancea@anpc.ro;
– prin formularul de sesizare existent pe site-ul ANPC, www.anpc.ro ;
– în cazul în care vor să depună reclamaţii împotriva unor operatori economici din alte judeţe, adresele poștale şi adresele de mail ale tuturor comisariatelor județene pentru protecția consumatorilor din țară pot fi găsite, de asemenea, pe site-ul ANPC;
– pentru informații legate de Direcția Insolvență a Persoanelor Fizice, consumatorii pot apela numărul de telefon 021 307 67 85 sau pot transmite solicitări pe adresa de mail: adresainsolventa@anpc.ro .
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here