SLĂBEȘTE outdoor! Avantajele exercițiilor fizice în aer liber – gratuit și sănătos!

0
45

Sănătatea înainte de toate! Alături de o dietă sănătoasă, mișcarea este condiția esențială pentru o siluetă de invidiat. Fie că ai probleme cu greutatea, fie că dorești să te menții în formă, este indicat să faci sport în fiecare zi. În general, încearcă să lași mașina acasă, să mergi mai mult pe jos, să urci pe scări în detrimentul liftului, să bei multă apă și să incluzi în regimul tău alimentar cât mai multe fructe și legume. Dacă reușești să mergi la sală de două sau trei ori pe săptămână este minunat, dar dacă acest lucru îți este incomod sau chiar imposibil, nu trebuie să îți faci griji! Natura îți vine și de această dată în ajutor!

Mai ales în această perioadă, în care e bine să respecți regulile impuse de autorități pentru prevenirea extinderii pandemiei de coronavirus, poți opta pentru diverse alternative chiar la tine acasă! Dacă ai o mică grădină sau curte în care să poți face mișcare, atunci ai la dispoziție și mai multe alternative!

Exercițiile outdoor – varianta ideală pentru tine

Dacă te numeri printre cei care au un spațiu verde în fața casei, profită și ieși afară pentru a-ți face antrenamentele. Nu ai nevoie de nimic altceva decât de ambiție și voie bună. Este gratuit, sănătos și distractiv! Mai mult, prin exercițiile în aer liber poți petrece mai mult timp alături de cei dragi.

  • Darurile naturii

Unul dintre principalele avantaje ale exercițiilor outdoor este că sunt potrivite oricui, indiferent de buget. Prin urmare, nu ai nevoie de abonament, antrenor personal sau echipament. O pereche de pantaloni comozi și niște adidași sunt suficienți. Aerul curat pe care ți-l oferă antrenamentele în aer liber reprezintă un mare plus pentru sănătatea ta. Poți evita poluarea din oraș descoperind frumusețea unei sesiuni de gimnastică sau yoga.

Vitamina D, esențială pentru buna funcționare a corpului tău, provine în mod natural de la lumina soarelui. Aceasta este benefică în special celor care suferă de probleme de greutate. Supraponderabilitatea are drept consecință, printre multe altele, deficiența de vitamina D. Cu toate acestea, evită arsurile solare folosind cremă de protecție și acoperă-ți capul.

  • Beneficii asupra minții

Totodată, exercițiile într-un spațiu deschis reprezintă și un beneficiu mental. Creierul uman este mereu atent la modificările de teren, de vreme, de mediu. Mintea se concentrează diferit în prezența elementelor naturii, iar acest efort al creierului vine în sprijinul celui fizic, rezultatul fiind impresionant.

  • Ce trebuie să faci?

Înainte de toate, dacă ai probleme de sănătate, discută cu medicul tău despre programul de exerciții pe care dorești să îl faci. În funcție de diagnostic, unele sporturi s-ar putea să fie periculoase. Stai liniștit! Există soluții! Sunt sute de activități fizice de intensitate redusă și medie care acționează diferit asupra fizicului tău. De exemplu, mersul pe bicicletă este adesea recomandat și celor cu anumite afecțiuni de sănătate. Dacă încă nu ai una și ești în căutarea celei potrivite pentru tine, poți alege unul din modelele de biciclete de la Decathlon, fiindcă vei găsi alternative pentru fiecare buzunar. În cazul în care grădina ta e ceva mai mare, această activitate se potrivește de minune atât pentru tine, cât și pentru restul familiei

Deoarece omul are tendința să găsească „circumstanțe atenuante”, este indicat să faci dimineața sportul ales de tine. Astfel, vei căpăta energie pentru restul zilei. Deși corpul tău se poate adapta la temperaturi extreme, cel mai bine ar fi să te antrenezi în condițiile cele mai productive fizicului tău. Nu uita să bei cât mai multă apă!

Dacă, totuși, nu faci parte dintre cei norocoși care pot ieși afară să facă mișcare, nu te descuraja! Chiar și indoor poți alege între mai multe opțiuni, mai ales dacă ai echipamente de bază – pilates, fitness, crossfit, sesiuni HIIT, yoga, dans aerobic și lista poate continua. În această perioadă în care petreci mult timp în casă, nivelul de activitate fizică este redus semnificativ, de aceea este esențial să compensezi cu cât mai mult sport, de intensități diferite.

Nu încerca să faci totul din prima. Ia lucrurile treptat, pas cu pas. Este indicat să nu exagerezi, chiar și atunci când vine vorba despre sănătate! Dacă îți forțezi corpul încă din prima zi, cel mai probabil, următoarea zi vei suferi de febră musculară. Menajează-te, ai grijă de tine! Este timp pentru toate! (Sursă foto: Pinterest.com)

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here