Începând cu data de 12 octombrie 2018, avizierul clasic din holul Primăriei Municipiului Focșani a fost înlocuit cu o platformă modernă care în plus oferă și o serie de informații legate de serviciile oferite de instituție. Astfel, municipalitatea vine în sprijinul cetățenilor cu un sistem format dintr-un display cu touchscreen și aplicația de avizier electronic. Acesta poate fi accesat offline de toți doritorii, fiind situat în holul instituției.
Aplicația conține 4 secțiuni principale:
- Prima pagina/ pagina principala – aici sunt afișate informații generale.
- Avizier – conține informațiile și anunțurile care trebuie afișate la sediul instituției.
- Documente utile – conține lista actelor necesare obținerii diverselor documente emise de Primăria Municipiului Focșani (ex. certificate fiscale, înscrieri/ radieri auto, documentații de urbanism, documentații de autorizări etc.).
- Servicii electronice – este secțiunea prin care cetățenii pot verifica stadiul unui document depus sau pot vedea Certificatele de urbanism și Autorizațiile de construire emise de Primăria Municipiului Focșani.
Loading...