Îndrăznește să fii informat!

miercuri, 11 decembrie 2024

URMĂREȘTE-NE PE:

Îndrăznește să fii informat!

More
    spot_imgspot_img
    AcasăActualitateCinci dascăli ai Școlii Gimnaziale „Anghel Saligny” din Focșani participanți în cadrul unei activități internaționale în...

    Cinci dascăli ai Școlii Gimnaziale „Anghel Saligny” din Focșani participanți în cadrul unei activități internaționale în Spania

    În perioada 12 – 19 mai 2024 a avut loc a doua mobilitate în cadrul proiectului „DESCHIS PENTRU INCLUZIUNE”, finanțat prin programul Erasmus+ KA122 (nr. de referință 2023-1- RO 01KA122- SCH-000127368) și implementat în perioada 09.2023-09.2024 de Școala Gimnazială „Anghel Saligny” Focșani, Vrancea.

    Mobilitatea a fost organizată de Europass Teacher Academy din orașul Barcelona, Spania. Școala Gimnazială „Anghel Saligny” a fost reprezentată de profesorii Lazăr Răzvan, Buzatu Liliana, Tudoroiu Săndica, Badașcă Loredana și Manolache Mirela. Aceștia au participat împreună cu alte cadre didactice din Germania, Italia, Ungaria și Spania la cursul de formare „Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom”.

                 Obiectivele cursului au fost:

    •             -identificarea elevilor cu nevoi speciale (spectru autism, dizabilități intelectuale);
    •             -aplicarea metodelor și strategiilor de predare-învățare-evaluare de către profesori în vederea dezvoltării abilităților intelectuale și de autonomie personală și socială a elevilor cu nevoi speciale;
    •             -colaborarea școală-familie.

    Prin activități de lucru individuale și în grup, prin schimb de experiențe (strategii și tehnici de învățare unii de la alții), îndrumați de formatorul cursului, psiholog și profesor specialist în comunicare, Paula Rodriguez, cei cinci profesori au reușit să parcurgă temele esențiale ale cursului:

    •             -definirea nevoilor speciale la elevi;
    •             -introducerea și prezentarea unor tehnici și strategii de învățare pentru elevii din spectrul autist, cu deficit de atenție sau hiperactivitate;
    •             -diversitatea și incluziunea școlară: definiții, exemple de bune practici;
    •             -elemente în relația școală-familie, înțelegerea și instruirea pentru diferențierea între rolul profesorului și cel al părintelui;
    •             -importanța implicării comunității în învățare.

    Programul cultural le-a oferit celor cinci participanți ocazia să cunoască aspecte ale culturii locale (Universitatea din Barcelona, Muzeul Național de Artă al Cataloniei, Casa Batllo-Gaudi, Poble Espanyol, Casa Amatller etc.). (Inspectoratul Școlar Vrancea)

    spot_imgspot_img
    HAI PROMOHAI PROMO

    ARTICOLE SIMILARE

    O femeie s-a răsturnat cu mașina într-un accident în care au fost implicate trei autoturisme

    Un accident rutier a avut loc marți, 10 decembrie 2024, pe strada Stadionului, la...

    Polițiștii vrânceni, activități dedicate siguranței și drepturilor copilului

    La data 10 decembrie 2024, cu ocazia „Zilei Internaționale a Drepturilor Omului”, polițiștii din...

    Consiliul Județean Vrancea – alocări de fonduri pentru primăriile din județ

    La final de an, Consiliul Județean Vrancea a alocat 668.000 lei tuturor primăriilor din...

    ARTICOLE POPULARE

    ULTIMA ORĂ FOTO Autocar de Vrancea implicat într-un accident rutier în Ialomița! 7 pasageri din autocar au ajuns la spital! 

    Accidentul s-a produs în jurul orei 16.30, pe raza localității Coșereni, județul Ialomița. Autocarul...

    O femeie s-a răsturnat cu mașina într-un accident în care au fost implicate trei autoturisme

    Un accident rutier a avut loc marți, 10 decembrie 2024, pe strada Stadionului, la...

    INCONȘTIENȚĂ S-au urcat la volan în stare avansată de ebrietate

    Doi șoferi din Vrancea au dovedit (dacă mai era nevoie) că alcoolul și drogurile...