Registrul Auto Român a anunţat că a lansat Chatbotul RAReş, care este disponibil pe site-ul instituţiei şi prin care publicul poate accesa mai uşor informaţii tehnice.
”Vrei să verifici rapid când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii tale? Vrei să știi cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obții o programare într-o reprezentanță? De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)”, potrivit RAR.
Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate. RAR precizeazxă că astfel se simplică accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că oamenii acceseqză site-ul de pe un computer de birou sau de pe un smartphone.