Sub sloganul „Mai puțină birocrație, mai eficienți pentru dumneavoastră” Registrul Auto Român anunță clienții nemulțumiți de serviciile oferite că pot apela cu încredere la șeful reprezentanței unde au fost cu vehiculul. În opinia conducerii RAR, o problemă este mai ușor de rezolvat „la cald”, atât timp cât mașina se află la reprezentanță. „Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale. La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă. Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi!
Registrul Auto Român recomandă clienților nemulțumiți să se adreseze șefilor de reprezentanțe!
