STUDIU: 30% dintre rezultatele Google de pe primele doua pagini NU sunt accesate!

0
95

Un nou studiu efectuat de Internet Marketing Ninjas arata ca pana la 30% dintre rezultatele afisate pe primele doua pagini din Google nu sunt accesate de catre utilizatori, nici macar o singura data.

O alta descoperire, de asemenea surprinzatoare, este aceea ca unele rezultate aflate in pozitii de top detin un CTR (click-through rate) extrem de scazut.

Conform studiului:

  • CTR-ulpentrupozitia #1 esteputinpeste 21%
  • CTR-ulpentrupozitia #2 esteputinpeste 10%
  • CTR-ulpentrupozitia #3 este de aproximativ 7,5%
  • CTR-ulpentrupozitiile 5-8 variazaintre 3% si 5%

Cu altecuvinte, aproximativ1 din 3 cautari nu genereaza nici macar un click.

Care este explicatia? De ce oamenii cauta, dar nu acceseaza nici un rezultat?

Autorii cercetarii, Internet Marketing Ninjas, considera ca acest rezultat are legatura cu raspandirea rezultatelor tip Knowledge Box si Rich Card oferite de Google. Acestia au afirmat:

 “Avand in vedere introducerea unui Knowledge Box, a unui Rich Card si a altor carusele si tipuri de rezultate combinate, universale, precum si a celor 4 Ad-uri platite, rezultatele nu ne surprind.”

Studiul prezinta si alte rezultate interesante, in ceea ce priveste cautarile ce contin nume de branduri. Un CTR mult mai mare a fost descoperit in cazul cautarilor “branduite” care apar in jumatatea de sus a primei pagini cu rezultate.

Cand vine vorba despre aceste cautari ce includ brandul, primele 3 pozitii sunt cele mai importante. Studiul arataca 99% dintre click-uri, in acest caz, provin din primele trei pozitii.

Aceste studii sunt benefice pentru agentii ce ofera servicii de SEO precum aceasta dar si pentru clienti, pentru a intelege mai bine estimarile de trafic organic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Comentariul dvs.
Numele dvs.